sábado, julio 07, 2007

De oposicions, amics i un colom.



les oposicions per aquest any han acabat, el no dormir prou, els nervis, la xiqueta farta de dir-me: mamà ¿demà ja hem faràs cas?, el calor, i el colom que s´ens fica en classe en mig de l´examen. Alguns bons amics, i col.leges que m´han ajudat i han anat refrescant-me el camí:

Santi, que m´ajuda a seguir creent en mi.

Isra el millor company de informacions compartides, de RISES, en majúscules, -¿sabeu qué és riure en un moment de tensió com aquest? - (Isra, espero echarte de menos el año que viene).
Ana, molts haureu tingut la sort de trobar-vos en ella en la red, pero res comparable a la realitat, els qui la coneixen ho saben. És aquella companyera de classe que tots haguèrem volgut tindre: intel.ligent, treballadora, i generosa.

El resultat encara no el sé. No vaig vore si el colom entrava per la dreta o per l´esquerra..

Com que aquesta etapa de profesora incipient ja ha acabat, m´acomiade fins al pròxim blog. Adeu amics.

Etiquetas:

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Favor que me haces, casi me pongo colorado.
El bicho en cuestión entró por la izquierda por una ventana delante de la que yo estaba y salió por la que yo ocupaba. ¿Mal presagio? No sé, al menos no dejó nada para los opositores en forma de deposición. Todo un logro.

martes, 10 julio, 2007  
Blogger santi said...

Tots sabem el que és tindre mala sort, oi? No tinc dubte que el cuaderno de profesora itinerante es convertirá a no molt tardar en cuaderno de profesora in saecula saeculorum.

viernes, 20 julio, 2007  

Publicar un comentario

<< Home